Terug naar de website
Nederlands
English (US)
Français
Een aanvraag indienen
Hoe kunnen we u helpen?
Ticketing
Alles wat je moet weten over het aanmaken van je account, het kopen van tickets, je seizoenskaart, het uitlenen van je seizoenskaart, zitplaatsen op verplaatsing, enz.
Fanshop
Vragen over je aankopen in de winkel, retourneren/ruilen, onze collecties, enz.
Business Club
Alles wat u moet weten over evenementen, de hospitality-ervaring en sponsormogelijkheden om optimaal te profiteren van uw partnership met Standard de Liège.
Einde van het cashless systeem
Alle informatie over het einde van het cashless betalingssysteem in Sclessin.
Uitgelichte artikelen
Hoe kan ik mijn identiteit valideren om tickets te kopen?
Hoe kan ik een MyStandard-account aanmaken en toegang krijgen tot de verschillende diensten van de club (Ticketing, App, Fanshop)?
Ik kan geen verbinding maken met MyStandard, wat moet ik doen?
Ik wil een account aanmaken voor mijn kind jonger dan 16 jaar
Ik wil een ticket kopen voor mezelf en mijn vrienden/familie
Hoe kunt u uw plaats doorverkopen en een voucher ontvangen via ons officiële platform?
Het einde van het huidige cashless systeem: alles wat je moet weten
Tickets
Lid Worden
Hoe kan ik mijn identiteit valideren om tickets te kopen?
Hoe kan ik een MyStandard-account aanmaken en toegang krijgen tot de verschillende diensten van de club (Ticketing, App, Fanshop)?
Ik kan geen verbinding maken met MyStandard, wat moet ik doen?
Ik wil een account aanmaken voor mijn kind jonger dan 16 jaar
Ik kan geen verbinding maken met mijn MyStandard-account
Ik wil mijn ticketaccount koppelen aan die van mijn vrienden/familie
Bekijk alle 8 artikelen
Tickets Kopen
Ik wil een ticket kopen voor mezelf en mijn vrienden/familie
Wat is RoboticketID en waar kan ik het vinden?
Hoe kan ik tickets kopen voor mijn kind(eren)?
Ik wil een ticket kopen voor mezelf
Wat zijn de openingsuren van de fysieke loketten ?
Hoeveel kost een ticket ?
Bekijk alle 9 artikelen
Abonnementen
Hoe kunt u uw plaats doorverkopen en een voucher ontvangen via ons officiële platform?
Kan ik een factuur krijgen voor de aankoop van mijn abonnement of tickets?
Ik ben mijn abonnementskaart verloren. Wat kan ik doen?
Welke wedstrijden zijn inbegrepen in mijn abonnement?
Hoe ziet de overgangsperiode naar het nieuwe seizoen eruit voor 23-24 seizoenkaarthouders?
Hoe kan ik mijn abonnement vernieuwen?
Bekijk alle 12 artikelen
Accreditaties
Verkrijg een plaats als scheidsrechter bij de Belgische federatie
Een ticket krijgen als scout
Hoe kan ik een gratis ticket krijgen als ik een A- of B-federatiekaart heb?
Mensen met Beperkte Mobiliteit
Wie is het aanspreekpunt voor supporters met beperkte mobiliteit?
Wat zijn de prijzen voor mensen met beperkte mobiliteit en eventuele begeleiders?
Hoe kan ik als persoon met beperkte mobiliteit tickets kopen?
Fanshop
Praktische Informatie
Wat zijn de openingstijden van de Fanshop?
Waar is de Fanshop?
Ik ben abonnee, heb ik voordelen in de Fanshop?
Is de fanshop open op de wedstrijddag?
Heb ik toegang tot de Fanshop tijdens de wedstrijd?
Is de Fanshop van de club toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
Bekijk alle 13 artikelen
Mijn Aankoop
Mijn klantgegevens (e-mailadres/postadres) zijn niet correct/ontbreken.
Mijn bestelling verschijnt niet op mijn account
Ik wil graag een artikel aan mijn bestelling toevoegen. Hoe kan ik dit doen?
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe kan ik dit doen?
Ik ben een abonnee en ik krijg geen 10% korting op mijn bestelling met mijn RoucheID (CUS). Wat moet ik doen?
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Bekijk alle 7 artikelen
Leveren
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Levert de online fanshop ook in het buitenland?
Wat zijn de verzendkosten voor online bestellingen?
Hoe kan ik de verzending en levering van mijn online fanshop-bestelling volgen?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Omruilen/Retourneren
Ik heb een of meer artikelen ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling. Wat kan ik hieraan doen?
Wat is het retouradres van de fanshop?
Hoe retourneer ik?
Een van mijn artikelen is defect. Wat kan ik hieraan doen?
Een van mijn artikelen is beschadigd. Wat kan ik hieraan doen?
Wat zijn de retourtijden?
Assortiment/Collectie
Wanneer komt de nieuwe lifestylecollectie uit?
Wanneer komt de nieuwe sportcollectie uit?
Zijn er plannen om de Lifestyle-collectie opnieuw aan te vullen?
Ik wil graag wat informatie over sportkledingmaten.
Zijn de maten die op de website ontbreken beschikbaar in de winkel?
Zijn alle producten op de site verkrijgbaar in de winkel?
Bekijk alle 7 artikelen
Matchday
Veiligheid en toegankelijkheid
Hoe te komen naar het stadion van Standard Luik?
Om hoe laat opent het stadion op een wedstrijddag?
Wat zijn de openingstijden van de Fanshop op wedstrijddagen?
Waar kan ik mijn auto parkeren op een wedstrijddag?
Hoe bereik je het Maurice Dufrasne Stadion met het openbaar vervoer?
Welke voorwerpen zijn verboden in het stadion?
Bekijk alle 7 artikelen
Eten & Drinken
Hoe kan ik eten en drinken in het stadion?
Cashless
Het einde van het huidige cashless systeem: alles wat je moet weten
Gevonden Voorwerpen
Ik heb mijn abonnement verloren op wedstrijddag, wat moet ik doen?
Kunt u niet vinden wat u zoekt?
Onze teams zijn er om u te helpen!
Een aanvraag indienen