Het einde van het huidige cashless systeem: alles wat je moet weten

Zoals begin maart aangekondigd, zal het huidige cashless betaalsysteem in het stadion definitief worden stopgezet na de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Dender op zaterdag 17 mei 2025.

Deze verandering maakt deel uit van onze wens om de stadionervaring te verbeteren en ons aan te passen aan nieuwe consumptiegewoonten.

Terugbetaling van uw resterend saldo:

Van 19 tot 31 mei 2025

Van maandag 19 mei tot en met 31 mei kunt u een terugbetaling aanvragen van het resterende saldo op uw kaart. Volg de onderstaande stappen om uw terugbetalingsgeschiktheid te controleren en, indien van toepassing, uw aanvraag in te dienen:

STAP 1 — Controleer of u in aanmerking komt voor terugbetaling

Stap 1.1 – Type kaart

Volgens onze algemene voorwaarden komen enkel zogenaamde ‘gepersonaliseerde’ kaarten in aanmerking voor terugbetaling.

  • Geersonaliseerde kaarten: abonnement, Red Card, Gold Card, Company Card, Club Card
  • Niet-gepersonaliseerde kaarten: grijze verbruikkaart

Stap 1.2 – Minimumbedrag voor terugbetaling

Zoals voorzien in het reglement, wordt een administratieve kost van €5 aangerekend voor de verwerking van de terugbetaling. U kunt dus enkel een aanvraag indienen indien uw saldo hoger is dan deze kosten.

Als u aan bovenstaande voorwaarden voldoet, ga dan door naar stap 2.

STAP 2 — Vul het online formulier in

Om uw aanvraag via onderstaand formulier in te dienen, gelieve volgende gegevens voor te bereiden:

  • Uw lidnummer (RoucheID, voorheen CUS-nummer), of de naam van het bedrijf vermeld op de voorkant van de kaart
  • Een kopie van uw identiteitskaart (voor- en achterkant)
  • Het IBAN-rekeningnummer waarop de terugbetaling moet worden uitgevoerd en de BIC-code van uw bank
  • Uw kaart- of abonnementsnummer (beginnend met 04 of 06)

Link naar het formulier: https://help.standard.be/hc/fr/requests/new

De terugbetalingen zullen verwerkt worden in de loop van juni 2025.
Aanvragen die buiten dit formulier worden ingediend, worden niet in behandeling genomen.

Voor verdere vragen, raadpleeg ons Helpcentrum.

Dank u voor uw begrip en uw trouw.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 8
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen