Kan ik een factuur krijgen voor de aankoop van mijn abonnement of tickets?

Ja, u kunt een factuur aanvragen voor elke aankoop van ticketproducten. Hiervoor heeft u twee opties:

  1. Als u uw aanvraag aan het loket wilt doen: Als u een factuur wilt ontvangen na een aankoop aan het loket, nodigen we u uit om rechtstreeks bij uw bezoek een factureringsformulier aan te vragen*.

    *Let op: op wedstrijddagen accepteren we geen factuurverzoeken meer vanaf 3 uur voor aanvang van het evenement.

  2. Als u uw aanvraag online wilt doen: We nodigen u uit om uw aanvraag in te dienen via ons speciale aanvraagformulier, waarbij u de volgende informatie vermeldt: uw naam, voornaam, bedrijfsnaam, btw-nummer, het e-mailadres waarheen de factuur moet worden gestuurd, en het transactienummer als u hier toegang toe heeft.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen