Aan het einde van elk seizoen hebben seizoens- en halfseizoensabonnees van het afgelopen seizoen een voorrangsperiode om hun abonnement te verlengen. Verschillende scenario's zijn mogelijk:
-
U bent een seizoens-/halfseizoensabonnee via een supportersclub:
Om uw abonnement te vernieuwen, verloopt alles via uw club. Uw coördinator zal dan zorgen voor het verzenden van de verschillende vernieuwingsverzoeken binnen de club.
Het is niet nodig om naar de ticketbalie te gaan om een abonnement te vernieuwen dat oorspronkelijk via een supportersclub is aangeschaft, omdat u dan niet langer profiteert van het gereduceerde tarief.
-
U bent een seizoens-/halfseizoensabonnee, maar niet via een supportersclub:
Om uw abonnement te vernieuwen, moet u inloggen op uw online account en het abonnement voor het volgende seizoen selecteren. Er verschijnt dan automatisch een venster om u een vernieuwing van uw abonnement aan te bieden. U kunt ook een ander beschikbaar stadionzitje selecteren als u dat wilt, maar uw oorspronkelijke plaats wordt dan vrijgegeven.
-
U had een abonnement voor de play-offs, maar geen seizoens-/halfseizoensabonnement:
Helaas heeft u geen prioriteit om het abonnement voor het volgende seizoen aan te schaffen en zult u moeten wachten tot het einde van de prioriteitsperiode om het abonnement te kopen.