Ik kan geen verbinding maken met mijn MyStandard-account

Hebt u een account bij ons, maar kunt u niet inloggen op MyStandard?

Krijgt u het volgende bericht te zien: "Uw uitnodigingslink is niet geldig. Probeer een nieuwe link aan te vragen via het inlogscherm." ?

Helaas duurt het soms even voordat accountbevestigingsmails in uw mailbox aankomen, vooral als u Outlook gebruikt.

Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Ga opnieuw naar https://rscl.unidy.de.
  2. Voer uw e-mailadres in en klik op “Doorgaan”.
  3. Er verschijnt een bericht dat er een bevestigingsmail naar u is verstuurd.
  4. Wacht minstens 3 tot 5 minuten voordat u om een nieuwe link vraagt. Als u in die tijd nog geen e-mail hebt ontvangen, kunt u het opnieuw proberen.
  5. Als het de tweede keer nog steeds niet werkt, kunt u contact opnemen.

Wat er in werkelijkheid gebeurt, is dat wanneer u te snel een nieuwe link aanvraagt, de eerste link – die wat later in uw mailbox aankomt – wordt gedeactiveerd. Op het moment dat die eerste link in uw mailbox arriveert, is deze daarom niet meer bruikbaar.

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen